poniedziałek, 1 grudnia 2014

1# think before you eat

Spowiedź:

*śniadanie:
- banan - 90 kcal
- chleb razowy + biały ser - 100 kcal

*obiad:
- rosół + makaron - 170 kcal
- ziemniak + kawałek mięsa - 275 kcal
- dwa pierniki - 265 kcal

*kolacja:
- chleb razowy + biały ser - 100 kcal

✽ razem: 1000 kcal 


Prawidłowo zaliczyłam wszystkie punkty z czego jestem zadowolona. Z bilansem mogłoby być trochę lepiej, strasznie mi przeszkadzają te pierniki. Muszę popracować nad pragnieniem cukru. Dzisiaj spędziłam cały dzień w domu, ponieważ dopadło mnie przeziębienie. Na szczęście wykrzesałam z siebie siłę na ćwiczenia, chociaż dostałam niezły wycisk. Będę ważyła się w niedzielę, po zliczonym tygodniu. Psychicznie czuję się wspaniale, kontrola to coś czego mi brakowało. To dopiero pierwszy dzień, a już czuję się lepsza od wczorajszej Sierry. Nic nie smakuje tak jak świadomość, że się chudnie. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła spojrzeć w lustro i zobaczyć uśmiechnięta dziewczynę zadowoloną ze swojego wyglądu, ciała. Na razie będę musiała patrzeć na zmarnowaną, zakompleksioną dziewczynę, albo po prostu przestanę patrzeć w odbicie po drugiej stronie. Ale już niedługo, muszę uzbroić się cierpliwość, determinacje i rządzę wygranej.


NIEDOSKONAŁOŚĆ, SMUTEK, PRZEGRANA, OBŻARSTWO, ŁZY, PORAŻKA, JEDZENIE, TŁUSZCZ

PERFEKCJA, SZCZĘŚCIE, WYGRANA, KONTROLA, UŚMIECH, SUKCES, WODA, KOŚCI, CHUDOŚĆ





„Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować żeby osiągnąć perfekcje kiedykolwiek”


2 komentarze:

  1. Samokontrola to chyba cel, który najbardziej chciałabym osiągnąć. Jak już się go ma, da się wszystko. Świetnie ci idzie. Trzymaj się.

    http://nobodybreaksme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilans wcale nie taki zły! Za mną też ostatnio chodzi cukier. Nie jestem pewna ale wydaje mi się że na to może pomóc chrom + silna wola. Jesteś chora i ćwiczysz? No nieźle...Ale dobrze Ci idzie. Trzymaj się! Dodaję Cię do linków.
    thincold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń